- Tänään on Ke 22.05.2013 16:25 • Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia
Maskin korjaus.
6 viestiä
• Sivu 1/1
Maskin korjaus.
En tälläistä löytänyt niin tehdään. Elikkäs tarvis korjata wallin maski josta leuka lohennut noin 3cm. miten tulisi korjata??? Kertokaa mahdollisimman nopeesti. Kiitos
-------I am what am I-------
- ZikiZiki #32
- Aloitteleva maalivahti
Maski on melko yksinkertainen kapistus ja helppokin korjata. Riippuu aina tapauksesta.
Mulla kävin näin. Olin divarijengin treeneissä ja lämäri tuli Itech Envy :n yläotsaan, aivan harjan kohdalle. Pinta rikki ja gelcoat (kiiltävä pintamateriaali) rapisi siitä kohdasta irti. Menin Konalaan AutoMuovi nimiseen liikkeeseen ja kysyin mestarilta mitä tehdään. Hänen kommenttinsa oli, että hiili-/lasikuitu on täysin kunnossa, laitetaan pintaan
uretaanikitti, saat sitten hioa ja maalata itse jos tahdot. Näin tehtiin, hinta 30 €.
Mielestäni yksiselitteistä vastatusta ei ole - riippuu aina tapauksesta.
Mulla kävin näin. Olin divarijengin treeneissä ja lämäri tuli Itech Envy :n yläotsaan, aivan harjan kohdalle. Pinta rikki ja gelcoat (kiiltävä pintamateriaali) rapisi siitä kohdasta irti. Menin Konalaan AutoMuovi nimiseen liikkeeseen ja kysyin mestarilta mitä tehdään. Hänen kommenttinsa oli, että hiili-/lasikuitu on täysin kunnossa, laitetaan pintaan
uretaanikitti, saat sitten hioa ja maalata itse jos tahdot. Näin tehtiin, hinta 30 €.
Mielestäni yksiselitteistä vastatusta ei ole - riippuu aina tapauksesta.
Jakke
Kuin Berliinin muuri - ollut ja mennyt
Kuin Berliinin muuri - ollut ja mennyt
-

Jakke - Resident goalie geek
Itse hitsautin muovihitsaamossa wall pro activen, hitsauksen jälkeen vahvistin sauman vielä sisäpuolelta lasikuidulla. Hyvin on kestänyt nyt kaksi vuotta. Ja kohta mistä maski halkesi oli otsasta päälaelle n. 5cm hakeama.
- kerppu
- Resident goalie geek
6 viestiä
• Sivu 1/1